Topic: Driverpacks integreren in Vista x86 SP2

Hoi mannen,


Allereerst mijn dank voor de vele tooltjes die in omloop zijn en waarvan 1 of meerdere van jullie de ontwikkelaars zijn.
Prachtig spul en knap gemaakt.

Ik heb deze week een Vista Home Edition SP2 voorzien van vrijwel alle hotfixes en IE8. De Vista tool bleek onontbeerlijk in geval van integratie van IE8 en het languagepack. V-Lite verwerkt de IE8 update namelijk niet goed. (BSOD's na opstarten)

Nu zou ik nog graag de driverpacks erin willen, maar dat lukt me maar niet. Niet met Vista-Tool versie 1, maar ook niet met Vista-Tool versie 2.0 beta3.

De driverpacks staan netjes in afzonderlijke mappen (lokatie: in de root van C ) en de overige instellingen zijn conform deze handleiding:
http://forum.driverpacks.net/viewtopic.php?id=3738

Om onbekende reden gebeurt er niets. Het proces is binnen 30 seconden afgerond.  Ongetwijfeld doe ik iets verkeerd, maar wat?
Iemand een idee? Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,
Markman-B

EDIT 1: Moeten de driverpacks soms uitgepakt worden?? Deze opmerking kom ik in één van de draadjes hierover tegen.

-B

EDIT 2: Opgelost. Driverpacks moesten idd uitgepakt worden. Dat staat niet in de README. Wellicht handig om dit aan te passen want ik heb me echt rot gezocht.

Last edited by Markman-B (2010-06-23 08:24:11)