Topic: Na integreren driver packs nog steeds blauw scherm

Hallo,

Ik probeer al een tijd mijn laptop te downgraden van Vista naar XP. Ik heb een Acer Aspire 7530-603G25Mn.

Ik heb al vele topics afgelezen maar ik kan maar niemand vinden met het zelfde probleem als ik heb. Ik integreer de driver packs bij de installatie cd van XP SP2 (Chipset, CPU, Graphics A, LAN, MassStorage en WLAN). Maar toch blijf ik iedere keer weer dat blauwe scherm krijgen met de melding over de harde schijven. Ik snap er werkelijk niets meer van.

Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd, maar ik weet niet wat. Dus hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Ik heb de stappen van dit topic gevolgd: http://forum.driverpacks.net/viewtopic.php?id=1449
Vervolgens start ik nLite en klik op "Maak een opstartbaar ISO-bestand" en dat brand ik ten slotte op een lege cd.
Dan start ik mijn laptop van de cd af en wordt er van alles geladen en op het laatst gaat het dan toch weer fout.. Wat gaat er nou fout en wat kan ik doen?

Nu heb ik al wel wat gevonden om in de BIOS de SATA Mode te veranderen van AHCI Model naar IDE. Maar dat is toch trager? Het is toch beter om de juiste SATA drivers te vinden en die te integreren?

Alvast bedankt voor de hulp!

Last edited by DjRik (2009-03-28 00:11:39)

Re: Na integreren driver packs nog steeds blauw scherm

Help me alsjeblieft, kan iemand mij helpen uit te zoeken of de goede drivers in de driver packs zitten voor mijn laptop?

Re: Na integreren driver packs nog steeds blauw scherm

Zit er sata in je laptop?

Re: Na integreren driver packs nog steeds blauw scherm

muiz wrote:

Zit er sata in je laptop?

Wel even bij de les blijven!!!

DjRik wrote:

Nu heb ik al wel wat gevonden om in de BIOS de SATA Mode te veranderen van AHCI Model naar IDE. Maar dat is toch trager? Het is toch beter om de juiste SATA drivers te vinden en die te integreren?

Re: Na integreren driver packs nog steeds blauw scherm

Als je zo gaat beginnen , kun je verdere hulp wel vergeten.
Suc6 verder.